Duplikaty legitymacji i świadectw
►Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych szkoła może wydać duplikaty legitymacji szkolnej i świadectw szkolnych.
►Wniosek o wystawienie duplikatu legitymacji szkolnej lub świadectwa w formie papierowej do sekretariatu szkoły składa rodzic/opiekun prawny ucznia. Wnioski złożone drogą elektroniczną należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
►Za wydanie w/w duplikatów pobiera się opłatę:
duplikat legitymacji 9 zł;
duplikat świadectwa 26 zł.
►Opłatę wnosi się na rachunek:
Dzielnicowe Biuro Finansów Urzędu Dzielnicy Wawer Warszawa, ul. Włókiennicza 54.
Nr konta 95 1030 1508 0000 0005 5074 3019
►W treści przelewu należy napisać
Duplikat legitymacji / świadectwa dla …(imię i nazwisko dziecka ) klasa, SP 109